Semeldagen

2014-03-04 | 20:58:45
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Som jag antar att ingen har missat så är det alltså semeldagen idag.
En av årets bästa dagar då jag som sagt älskar semlor och hyllar dess skapare till skyarna. Efter skolan mötte jag upp Charlie på stan och vi gick vidare till Hembagarns för att äta nygräddade semlor. Jag har ätit en hel del smelor i mina dagar men detta var banne mig den godaste of all times!

I vilket fall som helst så kom jag nyss hem och ska nog dra igång någons serie eller så. Jag har inga lektioner i morgon och är därför ledig, så då tänker jag få lite plugg gjort och troligtvis köra ett träningspass. Resten av onsdagen är oplanerad än så länge så vi får se hur resten av morgondagen kommer se ut.

Jag hoppas att ni har haft en fin tisdag och en fin semeldag och att ni passar på att stoppa i er en sista semla för dagen nu under kvällen. :)
Vi hörs!
 
 
Alma Bengtsson

Stay the Night med Zedd och Hayley Williams blir jag glad av. Och Let it go från Frozen!! All we are med State of Drama och Love is on the adio med McFly gör mig superglad!

2014-03-06 @ 21:55:10
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback