Harder better faster stronger

2016-02-01 | 17:49:28

Är helt kär i mina träningstights som jag fick när jag fyllde år för två veckor sen. Dom kommer från stronger.se och dom har så sjukt snygga träningskläder där. Hade plånboken tillåtit hade jag klickat hem ungefär varenda plagg från den hemsidan. Det låter jättefånigt men jag blir faktiskt mer taggad på att träna när jag har snygga träningskläder. Det är ju inte direkt så att man springer en extra kilometer eller orkar några repetitioner fler bara för att man tränar med snygga träningskläder, men det är någonting som gör att jag blir mer taggad av dom. Kanske bara för att man tycker om att ha dom på sig och när man ändå har på sig träningskläder så kan man ju lika gärna träna lite. Eller nåt sånt, haha. 

Hur som haver så har jag börjat komma igång med träningen igen. Det har gått väldigt upp och ner på den fronten och på senaste tiden har det mest lutat neråt om jag säger så. Men nu ska jag verkligen ta tag i det och stoppa in träningen i mitt vardagliga schema, så jag ser fram emot att få en rutin på det hela. Idag körde jag ett New Girl-avsnitt på crosstrainern och sedan ett benpass på det. Det märks att det var ett tag sen jag tog i ordentligt men man måste ju börja någonstans liksom. Kommer kännas rejält när jag trampar upp för den helvetiska uppförsbacken till skolan imorn dock, haha...
Hanna Westman

Såå snygga leggings!!

2016-02-01 @ 18:08:59
URL: http://hannawestman.blogg.se/
LOVISA [ foto & vardag ]

Visst är det så, att man blir taggad på träning när man har nya träningskläder. Tror din teori stämmer ganska bra faktiskt ^^ När man ändå har träningskläderna på kan man lika väl göra något vettigt med sitt liv & träna, man behöver ju inte ens byta om liksom ;) haha

2016-02-01 @ 18:43:06
URL: http://llovisafritzson.blogg.se
Fairyland surprises

Sjukt snygga träningsbrallor!

2016-02-01 @ 21:04:11
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback