Om en julafton

2015-12-25 | 10:15:00

Ungefär så här såg min julafton ut igår. Det blev verkligen en jättefin dag med massor av gott att äta och dricka, bra umgänge, bordsspel, galet mycket skratt och en massor av fina presenter. Jag är verkligen så nöjd med gårdagen, har verkligen en sån himla fin familj!

Juldagen idag och jag har precis vaknat upp hemma hos Charlie. Om en stund ska vi sätta oss i bilen för att åka hem till Charlies farfar för en liten jullunch. Ikväll vankas det festligheter och imorn kommer en liten del av släkten hem till oss för att fira jul. Åh vad jag tycker om dessa juldagar!

Hur var eran julafton igår och har ni något spännande planerat inför kommande juldagar? :)
Lena

Med andra ord är ju sååå kul!
Jo vi hade det bra spelade ett spel som är typ rysk roulette fast med godis hehe 50% chans att godiset är god och 50% chans att man får en med smak av stinkande strumpor eller spya typ

Fina bilder ser mysigt ut

2015-12-25 @ 19:03:36
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se
Jomelhanna

Åh vad mysigt!!
Jag firade julaftonsmorgon tillsammans med mina föräldrar och syster, sedan var vi hos svärmor, såg på det obligatoriska - Kalle Anka och hans vänner och öppnade sedan julklappar.

Vilken fantastiskt fin blogg du har här :)

Gott nytt!

2015-12-27 @ 20:38:41
URL: http://jomelhanna.blogg.se
Linda Ph

Så himla mysig julgran!!! Hahaha skäms när jag jämför min med eran. ;)

2015-12-27 @ 23:58:49
URL: http://lindaph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback