Chicken drumstick w/ tagliatelle

2016-02-11 | 14:06:46

Torsdag och jag är ledig från skolan. Schemat den här veckan har varit väldigt glest då vi har en hel del hemarbete och inställda lektioner, vilket är hur skönt som helst. Jag gick upp ganska skapligt ändå trots sovmorgon. Tycker det är så himla skönt att ta vara på dom här lediga dagarna och få ut så mycket som möjligt av dom.

I förmiddags skaffade jag, hör och häpna, ett gymkort! Ja, jag lovar, det är sant! Kan knappt tro det själv, haha... Som jag nämnde för inte så länge sedan så ska jag verkligen försöka komma igång med träningen ordentligt nu. Det har jag i och för sig sagt ända sen jag slutade spela fotboll för två år sedan men det går lite si och så med det där alltså, haha... Men idag bestämde jag och Lovisa att vi skulle ta tummen ur och skaffa ett varsitt gymkort. Sagt och gjort, vi gav varandra en spark i baken och nu är vi igång. Jag har bara tränat hemma förut (förutom när jag spelade fotboll) men det första gympasset kändes riktigt bra, även om vi var ganska lost bland alla maskiner, haha.. Men det ska nog gå vägen och jag tänkte faktiskt passa på att gymma lite imorn innan skolan då vi har sovmorgon. Det blir nog bra det här!

Förutom att träningspass så har jag hunnit ta en lång och skön dusch, pussat lite på min pojke och lagat en jättegod lunch bestående av kycklingklubba, tagliatelle och salllad med en god dressing. Mmm, det satt riktigt fint. Ska fortsätta ta vara på den här lediga dagen och försöka bli klar med lite skolarbete.

Ha en fin torsdag så hörs vi snart! :)
Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

gottt

Matilda Berlin

Men åhh vad gott det såg ut! Hoppas träningen går bra nu! Mitt stora tips (och kärlek) är gruppträningspass. Finns så mycket olika roliga saker att testa och så tar man ju i lite extra när det är massa folk runt omkring en ;)

2016-02-11 @ 15:44:15
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
a n n i k a

Mums :D

2016-02-11 @ 21:11:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback