Tacolunch

2016-01-10 | 15:42:58

Igår samlades jag och mina tjejer hemma hos mig för att äta tacos till lunch.
Det var hur mysigt som helst och matkoman efteråt vad inte nådig alltså. Dagens lunch bestod av resterna från igår och ikväll ska jag också äta tacos. Om jag lever för tacos? Nej gud nej, vad har ni fått det ifrån? ;)

Idag är det sista dagen på jullovet och som vanligt har det gått aldeles för fort. Är verkligen så ledsen för att julen och allt vad det innebär är över, haha... Men jag fick i alla fall ett bra sista jullov för åh vad mysigt och skönt det har varit! Nu är det bara en termin kvar tills vi är fria så nu är det ända in i kaklet som gäller.

Dock så kommer jag inte sätta mig i skolbänken på ytterligare tre veckor bara för att skolan drar igång, för imorgon inleder jag min sista praktik på Kolmården. I tre veckor ska jag alltså ha praktik på rovdjursavdelningen på Kolmården och det ska bli så himla roligt! Jag är dock så äckligt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Usch alltså, hatar att min nervositet ska ta över så mycket. Jag ska dessutom göra en stor del av mitt gymnasiearbete nu under praktiken och det gör ju inte direkt att jag blir mindre nervös, haha... Men som sagt så ska det verkligen bli jätteroligt och det kommer nog bli tre jättespännande och lärorika veckor!

Eftersom tågtiderna från Katrineholm till Norrköping och sedan vidare till Kolmården inte är dom bästa så måste jag bo i Norrköping under dom här tre veckorna. Jag kommer bo i skolan och flyttar alltså dit nu ikväll. Känns sådär att bo på skolan i tre veckor men som tur är bor några av mina kompisar på skolans elevhem och sen åker jag ju faktiskt hem på helgerna.

Som ni kanske förstår så kommer det inte bli så jättemånga inlägg här på bloggen under veckodagarna, men jag ska försöka kika in någon gång i alla fall. Om inte annat så kommer jag med största sannolikhet i alla fall uppdatera när jag är hemma under helgerna eller uppdatera min Instagram (esmeraldaedenberg).

Ni får ha det bra till vi hörs nästa gång! :)
Sarah

Va gott :)

2016-01-10 @ 15:57:46
URL: http://CheerSarah.devote.se
Hemma Hos Felicia

tacos är verkligen det bästa!!

2016-01-10 @ 17:55:24
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
ISA

men mums! så gott. Bra avslut på lovet ;)

2016-01-10 @ 22:46:07
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback