Byte av bloggportal

2016-02-13 | 17:32:10

Jag har länge känt att jag vill göra förändringar och prova på något nytt när det gäller bloggen. Har velat fram och tillbaka men nu har jag bestämt mig för att flytta över min blogg till Nouw istället. Jag har skapat en egen domän så från och med idag hittar ni min nya blogg på esmeraldaedenberg.se. Jag har fört över alla inlägg från den här bloggen till den nya och jag kommer även flytta över alla er som följer mig via Bloglovin till den nya bloggen. Ni behöver bara hänga med så fixar jag resten liksom. :)

Jag vet inte riktigt hur lång tid det kommer att ta att flytta över alla Bloglovinföljare, men tills dess så får ni gärna klicka er in på esmeraldaedenberg.se så ses vi där helt enkelt. Jag är verkligen jättetaggad inför bloggportalsbytet och jag ser fram emot att få inleda den här nya resan tillsammans med er!

Så vi ses och hörs på esmeraldaedenberg.se framöver!! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback