Cravings, wantings and must haves

2016-01-16 | 12:18:23

Det finns verkligen så himla mycket jag vill ha, se, göra och upptäcka. Nu på en gång men allra helst redan igår. Vilken tur att man har hela livet på sig att köpa det man vill ha, se det man vill se, göra det man vill göra och upptäcka det man till upptäcka. Jag vill så himla mycket hela tiden. Men som sagt, tid finns så jag måste bara lära mig att coola ner lite grand. Bilderna ovanför är förresten från min Tumblr som faktiskt är helt flawless, så kika in där ifall ni vill se mer inspiration som denna ↑.

Nu är min första praktikvecka över och som väntat så har bloggen uteblivit på grund av ork- och tidsbrist. Ska försöka gottgöra detta lite smått i helgen och om inte annat så kommer allt vara i sin ordning efter dom två sista veckorna på praktiken.

Jag har precis tagit en skön dusch och ska alldeles strax ut i det kalla men åh så fina vädret för att fota lite, så vi hörs senare! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback