Press play, fast forward

2014-03-22 | 20:06:12
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er!
Igår kväll åkte jag hem till Charlie och somnade så fort jag la mig ner i hans gudomligt sköna säng. Efter nästan 12 timmars sömn för min del så åkte vi ner till gymmet för att fixa gymkort till mig. Så på tisdag kör jag första passet, ska bli skönt att komma igång på riktigt! Vi åt sen lunch tillsammans innan vi skiljdes åt olika håll.

När jag kom hem så satt jag och pluggade i några timmar innan jag gav upp och satte mig i solen på ballkongen med den här fina listan i lurarna. Det är sjukt vad mycket lite goa toner kan göra för humöret. Den där stunden i solnedgången på min ballkong var nog precis det jag behövde i detta nu.

Annars så blir detta en lugn lördagskväll. Jag har nyss ätit middag och kollat på film med familjen. Jag tänker nog krypa ner under täcket och sätta igång ytterligare en film alldeles strax. Så får det bli.

Hoppas att ni har haft en fin lördag allihopa! Vi hörs när vi hörs! :)
Matilda

Låter som en mysig lördag! Precis en sådan som man behöver ibland! :)

2014-03-22 @ 21:24:44
URL: http://tildasofias.blogg.se
Anonym

Friskis?

Svar: Yes. :)
Esmeralda Edenberg

2014-03-23 @ 10:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback