Påskhelgen

2014-04-20 | 14:52:32
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er och glad påsk lite såhär i efterskott! 
Jag hoppas att ni har haft en helg fylld med god mat, fint umgänge och massor med godis!
Själv har jag firat påsk tillsammans med familjen och våra barndomsvänner från Täby, precis som jag nämnde senast vi hördes. Det har varit en riktigt fin helg med underbart väder, fina promenader, massor med mat och fyllda påskägg. Igår tog vi även en liten tur till Vingåker för att bland annat handla på Delicato Outlet. Helt klart en av mina favoritbutiker, haha! Vi fortsatte dagen med pizza till lunch och sedan grillat till kvällsmat. Däremellan hann vi njuta av det fina vädret samtidigt som vi ägde på badminton. En väldigt lyckad påskhelg helt enkelt! 

Hur har ni spenderat eran påsk? :)

Täbyborna åkte hem i förmiddags och sen dess har jag suttit ute i solen och jobbat på brännan bara bikini. Så otroligt skönt med denna värme! Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sedan dra mig bort mot Charlie. Vi ska antagligen ut och käka och efter det möter vi upp några andra för att dra vidare på fest. Spenderar sedan natten bredvid Charlie. Blir nog en toppendag det här!

Ha det superfint så hörs vi! :)
Matilda

Låter som en härlig påskhelg! Själv har jag varvat jobbet med att vara i stallet och äta gott. Riktigt mysigt!

2014-04-20 @ 20:39:31
URL: http://tildasofias.blogg.se
Rebecca Wahl

vilken rolig påskhelg! jättefina bilder :)

2014-04-20 @ 21:03:20
URL: http://fettmedfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback