Långfredag

2014-04-18 | 11:46:18
Samsung Galaxy S3 | Snapeed

God morgon på er!
Idag är det långfredag vilket betyder att påskhelgen är i full gång. Alldeles strax kommer barndomsvännerna från Täby hit för att stanna över helgen och påsken. Tycker om påsken och tycker om Täbyborna, så detta blir nog en bra helg! På söndag vankas det dessutom festligtheter framåt kvällen, fint som snus! :)

Ungefär såhär ser jag ut idag förresten ↑.
Jag har hos frisören innan jag träffade det här gänget häromdagen för att kapa dom slitna topparna. Det resulterade i att det blev en aning kortare men även en aning fräschare. Jag hade egentligen planerat att lägga i lite mer färg den här gången också, men ekonomin höll inte riktigt för det den här gången så det får bli en annan gång. :)

Nu ska jag ner i köket och hjälpa till och förbereda lunchen innan gästerna kommer. 
Hoppas att ni får en bra långfredag och att den inte blir allt för lång. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback