En eftermiddag på Gatstuberg

2014-04-17 | 14:25:49

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Såhär såg min gårdag ut.
Jag mötte upp detta gäng på Gatstuberg för att spendera eftermiddagen och kvällen med gott att äta, bra musik, fint väder och massa dans och skratt. Tyvärr var det några som saknades, men dom flesta av oss var i alla fall samlade. Vi skulle egentligen ha grillat på Gatstuberg för några veckor sen, men då hamnade vi vid Djulö istället. Men igår hade vi hela berget för oss själva och det blev en riktigt bra dag tillslut. Vi stannade tills det började skymma och tog då vårat pick och pack och gick till närmaste pizzeria. Himla fina människor det där alltså!

Nu har jag precis storstädat rummet och övervåningen, för i morgon kommer våra kära Täbybor hit för att stanna över påskhelgen. Det var ett tag sen nu så det ska bli roligt! :) 

Jag ska bara avrunda här och sen ska jag rulla hem till Charlie en stund. 
Hoppas att ni får en fin skärtorsdag så hörs vi! :)
Jenny

Ååh du verkar umgås med så sjukt roliga människor. Önskar att jag också hade ett sånt där stort kompisgäng som du!

2014-04-18 @ 09:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback