Veckans bild - Vecka 12

2013-03-25 | 09:31:00

Det börjar bli lite långtråkigt att skylla på att jag inte hinner fota lika mycket under veckorna längre, så jag tänker skippa den biten den här gången (även fast det är helt sant, ehehe...).

Men i alla fall så valde jag ut den här bilden ↑ till Veckans bild för vecka 12. Den fotades i söndags och jag tyckte att det blev ett mjukt flow i bilden och lite känsla med dom vissnande växterna. Den är lite mörkare än vad mina bilder vanligtvis brukar vara, men jag tyckte att det passade till det här bilden. :)

Vill ni veta mer om detta lilla "projekt" så kan ni klicka här. Vill ni se bilder från andra veckor så kika in här.
Linn Strömberg

GRYMT FIN!

2013-03-25 @ 13:46:06
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback