Svartvita mönster

2013-03-24 | 14:54:20
Canon EOS 600D | Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1 | 1/400 sek | F/2.8 | ISO-100 | Photoshop CS6

Här har ni tre bilder som jag fotade förut idag. Det var så himla längesen jag var ute och fotade och jag höll på att få ryck av att bara sitta inne hela tiden, så jag tog med kameran på en liten sväng. Den svängen blev väldigt kort då det kyliga vädret påverkar en ganska mycket mer när man är sjuk. Det blev inte så många lyckade bilder, men här ovanför har ni som sagt tre stycken ganska abstrakta bilder, eller vad man ska kalla det. :)

Det visade sig förövrigt att jag har gått och fått influensa. Sjukt roligt, verkligen... (hahaha, sjukt, fattar ni, haha?) Nej men jag är skapligt trött på den här skiten nu så jag hoppas att den 40 gradiga febern går över snart. Tänker lägga mig i sängen och käka piggelin framför några 90210 avsnitt och hoppas att det hjälper en smula i alla fall... :)

Ha det!
Tilde Alm

Sjukt coola bilder hörrudu! ^^

2013-03-24 @ 15:30:48
URL: http://tildealm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback