Med en gammal kamera i handen

2012-03-12 | 12:21:34

Canon EOS 600D | Tokina AT-X Pro 11-16 2.8

Jag är fortfarande lika kär i min analoga kamera som jag köpte häromdagen! Den är så gammal och fin! Tänk om man hade en hel hylla full med sådana här kameror, skulle inte det vara rena rama drömmen eller nåt? :) Dom är ju inte speciellt dyra heller, en hundring eller två är dom ju helt klart värda! Så jag har bestämt mig för att gå på mer loppisar i år för att kanske hitta ännu fler analoga kameror! Att man sen ska få plats med dom i mitt snart överfulla rum, det är ju en helt annan femma! :)

Idag är det i alla fall måndag och vi är lediga från skolan! Solen skiner och det är runt 12°C ute, kan väl knappast bli bättre? Så nu tänkte jag faktiskt gå ut och ta vara på den här fina dagen!

Ni får ha det så superbra, hej så länge! :)
Louise (Foto & Vardag)

Fin blogg :)

2012-03-12 @ 17:03:43
URL: http://elsalouise.blogg.se/
Mathilda

Nej men gud vad coolt!

2012-03-17 @ 14:43:05
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback