En gul plåtburk

2012-03-14 | 19:22:39

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Med brist på annat att blogga om så tänkte jag visa er en fin burk som jag fick med mig samma dag som jag köpte min analoga kamera. Egentligen skulle jag fått betala en tia för burken, men han som hade hand om affären bjöd på den eftersom jag köpte kameran som stått där så länge. Hyggligt av honom! :)

Som ni säkert redan vet om så har jag börjat fatta tycke för gamla och fina saker. Den här burken är ju ett perfekt exempel! Det är en gammal teburk av plåt, den är alldeles gul och den flagnar lite här och var. Mycket fin om ni frågar mig! :) Så den står just nu i mitt fönster och väntar på att någon fin blomma ska bosätta sig i den. Hade alltså tänkt ha den som kruka. :) Jag vet inte riktigt hur det kommer bli, men förhoppningvis blir det fint! Jag lovar att visa bild när jag väl hittat någon fin växt att plantera där! :)

Annars så hoppas jag att ni har haft en super bra onsdag och att kvällen kommer bli minst lika bra!
Simma lugnt!
Alma

Åh, nu vill jag också gå på loppis! :D

2012-03-15 @ 09:32:21
URL: http://photoab.blogg.se/
louise hannu - foto, bild & dagbok

Du är ascoolt namn!

2012-03-15 @ 20:06:48
URL: http://misslouise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback