Måndag morgon

2012-06-04 | 06:37:14


Godmorgon!
Jag ska alldeles strax äta frukost och sedan packa det sista innan jag knallar iväg till skolan. Runt 11 någon gång ska vi i klassen befinna oss nere vid Djulösjön där ett gäng kanoter väntar. Som jag skrev igår så ska vi alltså ut och paddla hela dagen och sedan övernatta någonstans för att sedan paddla vidare imorn. Kommer nog bli super roligt det här! :D

Men jag vågar inte ta med mig kameran, ifall den skulle få för sig att trilla ur kanoten eller nåt (gud vilkan mardröm!) men som jag också skrev igår så tar jag med mig mobilen, så några bilder därifrån ska ni nog kunna få sen! :) Annars kan ni ju alltid följa mig på Instagram om det skulle vara så! ;)

Så ja, jag skulle egentligen bara kika in och säga att det här blir det ända inlägget nu två dagar framöver, men jag tror att ni överlever! :)

Ha det fint så hörs vi när jag kommer hem!
Jonna ~Modebloggerska~

Härlig blogg, med jättefina bilder och bra text, keep on going! :)

// Ha det bra!

2012-06-04 @ 11:40:52
URL: http://jonnahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback