1 december

2012-12-01 | 19:30:41
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | Bilder fotade på tvn kan nog vara några av dom fulaste bilderna någonsin, men så fick det bli den här gången, hehe... :]

En liten lista på vad jag har haft för mig denna 1:a december:
• Kollat på första avsnittet av årets julkalender. Helt klart ett måste nu under dessa december mornar! Mysteriet på Greveholm är som sagt en favorit sedan länge, så Grevens återkomst kommer nog bli grym! 
• Ätit julfrukost bestående av tomtegröt.
• Öppnat första luckan i årets chokladkalender. 
• Tagit en tripp till Norrköping för att gå på öppet hus på två utav gymnasieskolorna där.
• Kommit fram till att Himmelstalundsgymnasiets djurparkslinje verkar så himla bra och så himla roligt! Helt klart mitt första handsval när det gäller att söka till gymnasiet senare i vår! Åh, vill börja nu!
• Farit runt lite grann inne på Ingelsta shopping och köpt bl.a massor av mina julklappsinslagnings-grejer. Bäst att sätta igång med sånt nu liksom! :)
• Kommit hem och julpyntat huset ännu mer.
• Tappat upp den hemmagjorda glöggen som jag kommer visa er i ett inlägg i morgon.

Ungefär så har min dag sett ut! Ganska bra ändå. :)

Nu blir det snart god middag och sedan lite lördagsmys. I morgon väntar ännu mera julpynt och lite julbak, himla fint! :)

Hur har eran 1:a december varit? :D
  
Ellen

Den har varit jättebra!! Har haft julkonsert med min skola, 2 föreställningar som var ungefär 2 timmar långa :D

Svar: Åh vad mysigt med julkonsert! :]
Esmeralda Edenberg

2012-12-01 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback