Äggmacka

2012-11-18 | 11:10:11
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Söndagens frukost fick bli en äggmacka, rätt och slätt. 

Jag känner att jag verkligen behöver en riktigt slappdag, så den tänker jag ta ut idag. Superduper skönt om ni frågar mig! Tänkte faktiskt gosa ner mig i sängen tillsammans med en godispåse och slå på några avsnitt av älskade Mysteriet på Greveholm. Åh, världens bästa julkalender! Det bästa avallt är ju att årets julkalender kommer bli uppföljaren Mysteriet på Greveholm 2. Ännu en anledning att längta som en tok till julen! Så varför inte värma upp lite grand med dom gamla avsnitten från julen 1996? ♥

Sen så känner jag mig faktiskt riktigt fotosugen också, så jag kommer nog ta med mig kameran ut på en sväng lite senare också. För er som ville veta. :)

Ha en fin dag höreni! 
Nea

Åh, Mysteriet på Greveholm! Älskar verkligen julkalendern. Mamman och pappan är så himla klockrena, det är verkligen humor på hög nivå blandat med nostalgi. Hoppas bara att årets håller måttet, annars blir jag besviken:P

Kram<3

2012-11-18 @ 21:18:00
URL: http://palomitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback