Längs strömmen

2015-10-16 | 19:43:42

Jag kom till Norrköping i ganska god tid innan jag började skolan idag så jag passade på att ta en sväng längs strömmen. Jag hade med mig kameran och tog några bilder längs vägen. Det är verkligen så himla fint där! Ovanför strömmen finns det en jättelång och fin allé som jag cyklar igenom varje dag när jag ska till skolan och det är helt magiskt att cykla där med alla färger och höstlöven som faller ner över en. Så mysigt!

Det märks väldigt tydligt att jag inte har fotat så mycket på senaste för gud vad jag har tappat det, haha... Så himla tråkigt, måste verkligen komma igång igen. Siktar på att fota finare höstbilder nu i helgen. 

Alldeles strax kommer Charlie och hämtar upp mig och sen sover jag där inatt. Jag lär kika in här imorn så vi hörs då! :)
Iselin Renée

Så fine høstbilder :)

2015-10-17 @ 12:14:05
URL: http://www.iselinrenee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback