Höstlov

2015-10-20 | 16:37:14

Det blev en riktigt kort skolvecka för min del då jag var hemma igår och både imorgon och på torsdag ska vi arbeta hemma med våra skoluppgifter. Jag måste alltså plugga lite och så, men eftersom vi inte behöver gå till skolan så är vi mer eller mindre lediga liksom. På fredag lyfter sedan planet till New York så man kan alltså säga att jag har fått höstlov redan idag. Så himla skönt verkligen!

Ovanför ser ni en bild från min Instagram som jag la upp för en liten stund sedan (esmeraldaedenberg heter jag där, följ mig, hihi). Cyklar genom den där allén varje dag när jag ska till och från skolan och titta bara! Den är ju verkligen helt magisk nu på hösten! Även fast man har haft en asdålig morgon eller om skoldagen har varit sämst så blir man alltid på lite bättre humör när man cyklar igenom där sen, för åh vad fint det är! 

Dom kommande dagarna kommer jag alltså plugga lite grann, umgås med Charlie, mysa med mina tjejer men framförallt förbereda mig inför resan på fredag. Åh, snart är vi där!

Hoppas ni får en bra tisdag så hörs vi snart igen! :)
Dixi Wonderland

Åhh jag vill också till New York :D

2015-10-20 @ 17:00:11
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback