Hundvakt

2015-11-15 | 15:04:17

Igår kom den här lilla plutten hem till oss.
Vi ska vara hundvakt åt henne i några veckor medans husse och matte är utomlands. När man är van med hundar som är ungefär fem storlekar större så känns det jättekonstigt att ha en pytteliten dvärgpincher som pinnar runt mellan benen på en, hahaha. Hur som helst så känns det jätteroligt att ha en hund i huset igen för några veckor, det har varit så himla tomt här utan hund dom senaste månaderna liksom. Än så länge verkar hon trivas bra hos oss så jag hoppas att det fortsätter så. :)

Innan jag avslutar så måste jag bara säga att jag är jätteledsen att jag inte har laddat upp fler bilder från New York. Vi har haft en hel del plugg på sistone så jag har tyvärr varit tvungen att prioritera det... Dessutom så krånglar mitt Photoshop, men jag ska försöka slänga upp några inlägg med New York-bilder så snabbt som möjligt! :)

Ha det bra så hörs vi snart!
Trackback