Serie addict

2015-07-29 | 08:49:17

Jag älskar att kolla på serier. Oavsett om det gäller ett avsnitt som man klämmer in när man får tid över eller om man sträckkollar flera säsonger. Jag har kollat på olika serier så länge nu så det blir liksom helt tomt när man väl inte har någon att följa.

Nu under sommarlovet har jag sett alla säsonger av Breaking Bad och även varvat med några avsnitt av New Girl. Ovanför ser ni några få av mina resterande favoritserier. Dom absolut bästa serierna enligt mig är dom som liksom har en stark röd tråd, där historien liksom följer genom hela serien så att det blir spännande att se nästa avsnitt. Jag älskar sitcomserier också, som t.ex New Girl och Cougar Town, men det blir liksom inte riktigt samma sug efter att kolla på fler avsnitt när avsnitten är så pass enskillda eller vad man ska säga.

Just nu befinner jag mig i något slags between series-stadie då jag nyss har kollat klart på en serie och inte riktigt vet vilken jag ska börja med härnäst. Vilka är era favoritserier? Har ni några sådana där asspännande serier att tipsa om som man bara inte kan sluta kolla på? Kommentera jättegärna i så fall för jag känner verkligen att det är dags för en nya serie som jag maniskt kan följa, haha! ;) Här ovanför är som sagt några av mina tips till er! :)
 
Norea

Lost lost lost! Eller Sherlock eller Homeland. Sen är ju SATC perfekt om man vill ha nån mer lättsam serie också :)

2015-07-29 @ 10:26:02
Anonym

Dexter!!!!!!!

2015-07-29 @ 21:54:02
alma

Sherlock är världsbäst, dock bara 9 avsnitt men damn, de är långa och välgjorda. En fröjd för ögat, jag blir så lycklig över allt i Sherlock; handlingen, skådespelarna, det artistiska.
Suits är också sjukt bra, Agents of SHIELD likaså. Downton Abbey och Mr Selfridge är också fantastiskt bra, brittiskt drama när det är som bäst!

2015-07-30 @ 21:00:31
URL: http://almabengtsson.se/
Sofie

Sent kanske men mååste tipsa om The Vampire Diaries och Pretty Little liars. Annars skulle jag tipsat om Gossip Girl och New Girl fast det behövde jag ju inte då😊

2015-07-31 @ 10:10:41
Jenny

Orange is the new black är skitbra! Finns på netflix.
OC är också skitbra tycker jag, sen är det många säsonger, det gillar jag. Finns på viaplay.

2015-07-31 @ 13:40:27
URL: http://jennyemilssson.blogg.se
Frida Lindqvist

Säger bara The 100! Världsbäst!!!

2015-08-02 @ 13:16:12
URL: http://fridazlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback