Pizzakväll

2015-07-31 | 08:53:25
 
Igår kikade några från gänget förbi hemma hos mig för att käka pizza. Det slutade med att ca 12 personer satt och trängdes i det lilla tv-rummet på övervåningen för att spela tv-spel, kolla på film och snacka om allt och ingenting. Det var verkligen jättelängesedan vi träffades så här många från gänget. När jag väl tänker efter så har vi nog inte umgåtts allihopa på hela sommarlovet... Lite skillnad från förra året då vi träffades varje dag mer eller mindre. Tiden räcker dock inte riktigt till till det nu när alla jobbar och så, vilket verkligen är jättetråkigt. Därför tycker jag att det var extra roligt att äntligen få träffa så många från gänget igår kväll. :) Förhoppningsvis hinner vi med fler sådana här kvällar innan skolan kickar igång igen!
Liene Svärd

Åh så mysigt och gott med pizza!

2015-07-31 @ 09:49:57
URL: http://piggigen.blogg.se/
Sanna

Åhh vad gott! :D

2015-07-31 @ 10:38:38
URL: http://dreamspo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback