Pannkakslunch i en sommarstuga

2015-07-17 | 16:50:30

För någon dag sedan så åkte jag, Geena, Linnea och Maja ut till Geenas sommarstuga för att spendera en heldag där. Vi lagade pannkakor som vi åt tillsammans med massor av gott tillbehör tills vi nästan sprack för att vi blev så mätta. Tanken var att vi även skulle bada och kanske åka ut med båten, men tyvärr så började det åska och regna jättemycket. Istället satt vi ute på altanen och spelade spel och åt ännu mer gott vilket var minst lika mysigt!

Om en liten stund ska jag möta upp några av tjejerna för att ha picknick i någon park någonstans. Senare ikväll kommer Charlie hem till mig och imorgon åker vi och familjen till Kolmården. Kommer bli supermysigt!

Ha det så bra så länge så hörs vi!
Rebecca Wahl

vad heter det spelet? :) ser jätteroligt ut

Svar: Det heter Sequence och ja det var det! :)
Esmeralda Edenberg

2015-07-18 @ 23:32:06
URL: http://fettmedfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback