Stripes in red n' white

2015-01-15 | 17:18:12
Samsung Galaxy S3

Torsdag idag mina vänner och gud vad fort den här veckan har gått! I morgon är det redan fredag och jag slutar så tidigt som 11:40, hur skönt? Resten av morgondagen kommer ägnas åt diverse förberedelser inför lördag då det är fest för hela slanten som gäller. Kommer vara en fullspäckad dag och jag är peppad! Den kommande helgen är alltså riktigt efterlängtad. :)

Idag gick jag förresten omkring och såg ut typ sådär ↑. I en röd- och vitrandig skjorta som nästan lutar åt det rosa hållet. Rosa? Jag? Ja ni, plötsligt händer det, haha. Ber förövrigt om ursäkt för dom tråkiga mobilbilderna men det var det som hann bli av innan det blev för mörkt ute. Ber även om ursäkt för den glesa uppdateringen, bättring Esmeralda!

Hoppas ni får en fin torsdagskväll så hörs vi! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback