PJ pants

2015-12-22 | 11:02:31

Här om dagen tog vi en liten roadtrip till Norrköping för att inhandla dom absolut sista julklapparna.
Jag har länge velat ha ett par mysiga byxor som är lite juligare så när jag hittade dessa superfina byxor så bestämde jag att det fick bli en liten julklapp till mig själv. Det är ett par pyjamasbyxor från Lindex och dom är verkligen himla sköna. Jag har levt i dom enda sen jag köpte dom, haha! Jag tycker dom är så himla fina och sköna och dom passar verkligen perfekt nu till julmyset. Att inte behöva vakna av någon väckarklocka, ligga och dra sig lite i sängen iklädd dessa fina pyjamasbyxor för att sedan gå ner till köket för att äta skinkmacka till frukost - mysigare jullovsmorgon än så kan det ju knappast bli!
Hemma Hos Felicia

så söta!!

2015-12-22 @ 13:55:23
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Paula Moisiola

Underbar blogg tjejen :)

2015-12-22 @ 15:14:02
URL: http://paulamoisiola.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback