Godmorgon tisdag

2015-12-08 | 08:54:08

Det bjöds på den här fina soluppgången alldeles nyss när jag kikade ut genom fönstret. Slog mig ner på min ballkong en liten stund för att bara sitta och titta. Det var så himla vackert och nästan lite magiskt. Än så länge är det dessutom minusgrader ute och jag hoppas innerligt att det kan frysa på lite mer så att vi får någon snö. Åtminstone lite grann. Det var faktiskt riktigt skönt att sitta där ute i den krispiga luften med rosa himlen ovanför mig. En bra start på dagen helt enkelt!

Idag har jag inga lektioner i skolan och är därmed ledig. Vi har vår näst viktigaste redovisning under hela vår gymnasietid imorn så det är förberedelserna för den som jag kommer spendera dagen med. Precis i början av terminen så gjorde vi en etologistudie på valfri art ute i djurparken och det är alltså den studien som ska redovisas imorn. Förutom klassen och lärarna så ska även djurvårdarna som jobbar i djurparken komma och lyssna, så ni kan ju gissa hur nervös jag är, hahaha... Nej, men det ska nog inte vara några problem, det tar typ en halvtimme av vårt liv och sen är det över. 

Förutom plugg så tänker jag nog bara ta det lugnt idag. Kanske kolla på någon julfilm, städa mitt rum och redigera lite bilder. Senare idag kommer jag dessutom dela med mig av ett jättesmarrigt recept som passar perfekt till julbaket! Så kika in lite senare under dagen så att ni inte missar det! ;)
emma

wow vilken vacker himmel!

2015-12-08 @ 11:22:44
URL: http://emmalottaa.blogg.se
MADDISENJ.SE

fantastisk himmel, såg likadant ut här i morse, så läckert

2015-12-08 @ 11:33:18
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback