Afterski

2015-12-03 | 20:05:00
 
Igår kickade vi igång första studentfesten för att fira att det bara är 200 dagar kvar tills vi tar studenten. Temat var afterski så det var skidglasögon, pälsmössor och underställ som gällde. Jag agerade fotograf under kvällen och här är bara några få av alla bilder från festen (för er som var med igår - fler bilder lär dyka upp på Facebook senare). Är så galet taggad inför den närmaste tiden, tänk att vi snart bara har en enda termin kvar? Under det det kommande halvåret så kommer det ännu fler studentfester, studentkryssning, studentbal och en himla massa kul däremellan. Gårkvällens studentfest var liksom bara början. Alla årets studenter verkar svintaggade så jag tror att det här kommer bli hur bra som helst. Beställde dessutom min studentmössa nu i veckan. Alltså satan vad sjukt det är att vi tar studenten om bara några månader! Ska ösa och njuta av den här sista tiden ända in i kaklet.
ISA

åh underbart tema ju! :D ni börjar tagga i tid, haha!

2015-12-03 @ 22:40:20
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback