Refurnish

2015-08-01 | 14:13:06

Jag har länge velat göra om lite i mitt rum men det har liksom aldrig blivit av. Efter mitt inlägg med inredningsinspiration så fick jag dock världens kick och ville bara fixa i ordning allt på en gång. Spontant så åkte jag iväg och köpte en steghylla från Rusta som jag bytte ut den fula, vita fotöljen med och dagen efter rev jag ut alla hyllor i garderoben för att få plats att hänga upp vissa plagg istället. Det enda jag inte riktigt trivs med i mitt rum nu är tapeten på fondväggen, men den gåt helt klart att leva med. Jag har länge suktat efter en vit steghylla och nu har jag äntligen hittat en! Tycker det är sååå himla fint! Jag har även velat ha en klädställning att hänga kläder på och ha någonstans i rummet, men ytorna har inte riktigt räckt till. Så därför blev det ju alldeles perfekt att riva ut dom gamla hyllorna i garderoben och sätta upp en stång istället! Kläderna som inte hänger i min omgjorda garderob befinner sig i en byrålåda i rummet utanför. Väldigt spontant som sagt men gud vad nöjd jag blev! 
MATILDESIGN

Vad fint det blev! Gillar verkligen Lemon Soda-skylten och ditt nattduksbord! :D

2015-08-02 @ 16:35:04
URL: http://matildesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback