Förra fredagen i djurparken

2015-08-30 | 15:39:27

Förra fredagen så var våran klass och alla nya ettor på skolan i djurparken. Vi treor delade upp oss och tog varsin klass för att sedan guida dem på Kolmården. Det blev en riktigt fin dag och vi lyckades hålla kolla på våra ettor även fast vi inte hade hunnit ha någon guidningslektion än, haha... Fotade dock inte jättemycket men här är i alla fall några bilder från besöket!

Den hela kommande veckan kommer vi spendera i djurparken likaså. Etologiveckan sätter nämnligen igång imorgon vilket innebär att vi ska göra olika etologistudier på djuren i Kolmården. Vi arbetar två och två och jag och Elin ska studera den nya delfinkalven hela veckan. Jag har sett framemot den här veckan sen jag började ettan för två år sedan så det här kommer nog bli riktigt roligt! Kameran kommer vara med hela veckan så jag kommer nog ha lite bilder att visa för er sen... :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback