4 minuter av min sommar

2015-08-20 | 20:02:27


Här är en liten film som jag har klippt ihop från sommaren som gått. Även om det sista sommarlovet inte blev helt ultimat så har det ändå varit väldigt många fina stunder som jag är glad över att få ha tagit del av tillsammans med alla fina i min omgivning. Det känns konstigt att detta var vårat absolut sista sommarlov, men nästa sommar är vi i stället helt fria vilket låter ännu bättre i mina öron.
Erika

Jättefin video! Såg ut att vara hur mysigt som helst

2015-08-20 @ 20:50:38
URL: http://www.nouw.com/erikalinnea
Ellen

Vilken underbar video!! Ser hur härligt ut som helst och din sommar ser ut att ha varit mycket bättre än min ;)

Jag har en fråga.. Jag sommarjobbade i somras och vet inte vad jag ska göra utav mina pengar.. Rekommenderar du att köpa en GoPro? Liksom har man användning av en sådan och till vad i så fall? Är det bara några speciella saker man kan filma med en GoPro eller kan man filma i princip vad som helst?
Vore jättesnällt ifall du kunde svara på detta då jag är ett enda stort frågetecken gällande GoPro's! :D

2015-08-23 @ 19:55:43
URL: http://nouw.com/ellenhallberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback