'Cause you are the only one

2014-10-12 | 19:44:00
Ännu en bild från förra helgen då vi fotade i allén. 

Har spenderat dom två senaste dygnen tillsammans med Charlie. Världens finaste människa. Alltså ni förstår inte hur glad jag är över att kunna kalla den där grabben min. Gud vad jag kommer sakna honom när vi åker till Indonesien på torsdag! Han var ju borta i USA en hel månad i somras och det blev i princip olidligt tillslut... Nu ska vi ju bara vara bort i två veckor så det blir inte lika farligt, men när man är van att umgås med någon flera gånger i veckan så blir det snabbt väldigt tomt utan den personen... 

Jag måste förresten bara passa på att tacka för alla otroligt fina kommentarer som vi fick på våra bilder vi tog tillsammans i det här inlägget. Ni anar inte hur glada både han och jag blir av era fina ord! Tusen tack underbara ni!

Snart tänker jag bänka mig framför tvn och kolla på Sveriges EM-kvalmatch. Jag är hur trött som helst så det blir tidig sängdags ikväll för att ladda upp inför den nya veckan. För min del så blir det en väldigt kort skolvecka då vi som sagt åket upp mot Arlanda och vidare mot Indonesien på torsdag morgon. Jag är hur taggad som helst, det är ju inte alls långt kvar nu!

Hoppas att ni får en fin söndagskväll så hörs vi! :)
Matilda

Härlig bild! Indonesien låter häftigt! Väntar på att få se bilderna efteråt! :D älskar dina islands bilder så indonesien kan väl inte vara sämre liksom :D

2014-10-12 @ 21:47:27
URL: http://tildasofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback