Throwback » Avslutningsmiddagen 2013

2014-03-27 | 18:12:50

Åh, den där kvällen i maj var bara så himla bra och just idag saknar jag avslutningsmiddagen i nian lite extra mycket. Jag vet egentligen inte varför, har väl egentligen ingen ordentlig anledning utan jag bara kände hur fin den där kvällen verkligen var när jag kollade igenom bilderna förut idag. Alla var så otroligt fina och vi dansade och hade det grymt hela kvällen. Saknar faktiskt klassen i nian väldigt mycket till och från. Gud vad bra vi var och jisses vad kul vi hade, särskilt dom sista veckorna tillsammans.

Ni som går ut nian i år - ta vara på dom sista veckorna och njuta av den sista tiden tillsammans! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback