World Nutella Day

2014-02-05 | 19:32:17

Mina damer och herrar.
Långa och korta.
Smala och tjocka.
Och alla ni där mittemallan.
Idag är det en stor dag. En dag som alla på denna planet borde prisa högt. En dag som hyllar guds gåva till mänskligheten. 
Idag... är det World Nutella day.

Ska jag vara helt ärlig så hade jag ingen aning om att Nutellan hade en egen dag förrän någon påpekade det på Facebook. Men jeeeezuzzz, detta är det mest brilianta någon har åstakommit (förutom Nutellans skapelse själv vill säga). Hur nice är det inte att världens godaste burkinnehåll har en alldeles egen dag?!

Jag har i alla fall firat med att äta rostade majskorn doppade i Nutella. Tipset deluxe - hur galet gott som helst! Någonting annat som ni borde testa (vilken ni antagligen redan har gjort om ni är lika trogna Nutellanhängare som jag) är Nutella med annanas, Nutella och marshmallows mellan två Mariekex eller bara stoppa ner handen rätt ner i Nutellaburken. Det sistnämnda kan dock vara lite kladdigt för den känslige, men det är sånt man får ta.

Dagen till ära (eller nåt) så har jag varit ledig från skolan. Hur skönt som helst! 
Så efter lite plugg här hemma så gick jag en sväng på stan innan jag mötte upp Charlie för att äta lunch tillsammans. Vi begav oss sedan hem till honom där vi spelade tv-spel och hade det mysigt. Standard helt enkelt. Världens finaste pojke, no doubt about that! <3

Nu måste jag sätta mig och plugga lite mer inför svenskaprover i morgon och sen intar jag soffläge.

Ha en fortsatt fin Nutella Day så hörs vi! :)
Septemberbarnet

Åh, blev så himla sugen jag blev på Nutella! Men, miljövännen i mig säger stopp p.ga. palmoljan som Nutella inehåller :(

2014-02-07 @ 21:38:55
URL: http://www.septemberbarnet.blogg.se
Ebba

hej vilket program använder du för att göra dina bild kollage?:D

2014-02-08 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback