Alla hjärtans dag

2014-02-14 | 10:23:10
Canon EOS 600D | Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1

Glad alla hjärtans dag alla små gullefjun!
Jag har alltid tyckt om den här dagen. Även fast man såklart ska ge massvis av kärlek till dom man tycker om året runt så är det ju himla mysigt med en speciell dag som man kan visa lite extra kärlek och uppskattning på. Jag är dessutom ledig idag (en dag längre sportlov, woop woop!) så senare under dagen ska jag träffa Charlie för att äta på restaurang och sedan spendera kvällen och natten hemma hos honom. Himla mysigt!

Sen så vill jag bara ta upp en lite grej om alla hjärtans dag som jag nämnde på min Twitter här om dagen. Överallt på internet och från personer runt omkring den senaste veckan har man fått höra att dom är ensamma och inte har någon pojk/flickvän att fira alla hjärtans dag med. Att dom kommer ligga i sängen alldeles ensam och köpa sin egen choklad och deppa över att dom inte har någon partner att mysa med. Ärligt talat så blir jag så trött på sånt, för ni är inte ensamma. Alla hjärtans dag handlar inte om att ha en partner. Det handlar om att ge kärlek åt alla dom man har i sitt hjärta - sin familj, sina vänner, sin släkt, sitt husdjur, alla som man älskar på ett eller annat sätt. Det heter alla HJÄRTANS dag och inte alla "måstehaenpojk/flickväns" dag av en anledning. Alla hjärtans dag går ut på att man ska ge kärlek åt dom man älskar, alla dom som man har i sitt hjärtan. Så klaga inte på att ni inte har någon att fira alla hjärtans dag med och att ni är ensamma, för det är ni inte!

Så jag hoppas att ni får en jättefin alla hjärtans dag och att ni visar lite extra mycket kärlek till dom ni tycker om!
Puss och kram finaste ni! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback