Några minuter från Indonesien

2014-12-19 | 10:34:00


Nu har jag äntligen klipp klart filmen från Indonesien. Här får ni ta del av våran 2 veckorsresa i ungefär 9 minuter. I filmen kan ni se när vi bl.a se när vi var uppe i bergen, besökte JAAN som jag bloggade om härom dagen, när vi var på Bali, snorklade med hassköldpaddor och hälsade på på ett barnhem. Det här med filmning är väldigt nytt för mig då jag alltid har fokuserat på fotograferingen förut, så därav en gansk ostabil hand och andra avvikelser på vissa klipp, haha... Kvalitén på klippen som är filmade med GoPron är heller inte den bästa men om ni kollar på videon i HD så ska det nog se hyffsat ut i alla fall. :)

Hur som helst så längtar jag tillbaka till Indonesien så himla mycket! Detta var absolut inte sista gången jag besökte det otroligt vackra landet. Kan sitta och titta på filmen om och om igen och bara drömma mig tillbaka. Får ni chansen att åka dit någon dag så ta den! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback