Sommarlovet 2014

2014-08-19 | 05:57:00

Det är helt sanslöst vad tiden går fort!
Det känns som om det var alldeles nyss som vi åkte från skolan för sista gången i ettan och gick in på sommarlov. Nu är det redan över innan man ens hann blinka. Men man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt och det har jag minst sagt haft den här sommaren!

Till att börja med så har det ju varit sådant sjukt underbart väder! Det är helt galet vad varmt och härlig det har varit! Jag har gjort så mycket kul det här sommarlovet och jag har träffat och lärt känna massa nya och härliga människor. Bilderna ovanför summerar mitt sommarlov i stora drag. Vi har bl.a sommarjobbat på Summer Camp, varit på Bråvalla, grillat vid sjön, campat i skogen, badat och solat i princip varenda dag, festat så in i hellskotta, haft flilmkvällar, umgåtts med världens mest underbara pojkvän (lite för lite dock eftersom han var i USA en månad...) ätit så mycket gott att det räcker och blir över åt ett helt land, varit i sommarstugan och tagit en tripp till Stockholm. Ja, detta är bara några få av dom saker vi har gjort i sommar - listan kan göras lång! 

Jag skulle nog kunna säga att detta har varit det bästa sommarlovet någonsin. Utan tvekan. Just därför känns det lite extra tungt att kliva upp såhär tidigt för att ta tåget till skolan idag. Inte just för att vi börjar skolan utan mer för att sommaren och sommarlovet därmed är över. Men det är bara 298 dagar kvar till nästa sommarlov som också blir mitt livs sista. Jävlar vad vi ska ösa då!

Men som sagt, först ska vi klara av ett år i tvåan. Det kommer bli ett tufft men väldigt roligt år, så det är bara tuta och köra.

Hur har eran sommar varit? :)
Alicia

Ser så härligt ut! Saknar sommaren allt för mycket redan, har verkligen varit hur underbart som helst!

2014-08-19 @ 17:45:11
URL: http://aliciaolofsson.blogg.se
Amanda

Jätte fina bilder!!! Det verkar som om du har haft en bra sommar :)

2014-08-20 @ 15:30:48
URL: http://amandaphoto.webblogg.se
Nikki's fotoblogg

Hej fina du!
Bara undrar hur du gjorde din drop down meny? Försöker få till det på min blogg men det blir inte alls bra, men tack på förhand!

2014-08-23 @ 17:55:05
URL: http://www.girlcanon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback