Tretton grader

2014-04-14 | 16:37:30
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Hej på er i vårsolen!
Alltså hur härligt är det inte med klarblå himmel och hela 13 grader ute? Sinnessjukt härligt om ni frågar mig! :) Nu kan man absolut säga att våren är här på riktigt, inte en dag försent. :)

Idag har jag mest tagit det lugnt i solen. Jag har suttit på ballkongen med grym musik i lurarna och solat. Har till och med fått en liten rand, helt sjukt ju, haha! Man blir på så himla bra humör av det här vädret alltså! Hoppas verkligen att det håller i sig hela lovet! 

Resten av dagen kommer nog fortsätta i ungefär samma spår som tidigare. Borde fortsätta att plugga men jag får se om jag orkar ta tag i det. Det finns ju så mycket annat som man gärna skulle sysselsätta sig med istället liksom, haha... 

Ni får ha en fortsatt bra måndag så hörs vi! :)
Matilda

Ja visst är det härligt då det blir varmare! Sommaren får gärna komma hit nu!

2014-04-14 @ 21:26:51
URL: http://tildasofias.blogg.se
Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder :)

2014-04-14 @ 23:34:36
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback