Matmarknad

2014-04-25 | 21:34:23
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Jag mötte upp detta ↑ fina gäng (plus några flera) på torget när jag rullade in med tåget efter skolan. Nu under helgen så är det nämnligen matmarknad här i Katrineholm som ca hela stadens befolkning tar del av. Detta är helt klart en av dom bästa dagarna på året! Det är helt sjukt vad gott det luktar överallt på stan och det finns mat och människor från världens alla hörn. Helt underbart för oss som älskar mat typ mer än något annat, haha! För min del blev det en Crêpe med Nutella och vitchoklad och lite Grekisk mat. Ska antagligen dit på söndag också, bäst att passa på menar jag liksom, haha.. :)

Efter besöket på matmarknaden så drog jag och spenderade lite tid med några av mina grabbar. Dom skulle vidare på annat framåt kvällen så då drog jag mig hemmåt. Jag skippade att följa med den här gången för i morgon ska jag upp supertidigt. Varför får ni veta då, hihi... :)

Hoppas att ni får en fin helg så hörs vi när vi hörs! :)
GoForFit

Vilka mysiga bilder :)

2014-04-25 @ 21:36:12
URL: http://goforfit.se
Anonym

Hur mycket kostade crepe? :)

2014-04-26 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback