Niveas nya läppsmör

2013-09-24 | 18:50:00
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Jag måste bara tipsa om detta nya och supereffektiva läppsmör från Nivea!
Det innehåller moisturising morotsolja samt fiberrikt fullkorn som stärker och stabiliserar dina läppar. Med det silkeslena innehållet, inspirerat av barnrumpors släta yta, ger detta läppsmör även en väldigt lugnande och harmonisk effekt på dina läppar. Smaken av mjuk vanilj och macadamia-lam-sham-heeeey-macarena tränger igenom läpporerna och smaksätter på djupet. Läppsmörjet ovges av en plåtburk med en väldigt kurvig form som ramar in innehållet alldeles perfekt.  

Ey vad fan är det jag håller på med egentligen?
Ska jag vara ärlig så är det här läppbalsamet/smörjet/whatevah ganska kletigt att ha på läpparna och dessutom glänser det lite för mycket för min smak. Dessutom har jag ingen som helst aning om vad det där macadamia-tjoffet är för någonting, men på burken ser det ju ganska gott ut i alla fall. Om det är nytt eller inte, som rubriken antyder, har jag inte heller någon som helst susning om. Men för en läppsyl-addict som jag så duger detta gått och väl för mina torra och flagnande små puss- och pratmuskler! :)

Idag har jag förövrigt haft friluftsdag i skolan vilket var blött och kallt men roligt eftersom mitt lag krossade allt i våran väg.
Typ så i alla fall. :) 

Nu är jag svintrött och ska ta tag i lite plugg innan jag lägger mig i soffan. 
Ha det fint så hörs vi!

PS:// Finalisterna i fototävlingen som jag berättade om igår har utsetts och jag blev en av dom 5 lyckliga! Klicka här så kan ni rösta på eran favoritbild! :)
Linn

Den luktar så himla gott och bra är den oxå!

2013-09-27 @ 13:06:55
URL: http://victorialinn.blogg.se
Emelie Bergström

shit vilken fin blogg du har!!
skulle du vilja hjälpa mig med en ny design/header? vore supersnällt!
vill bara ha något jätteenkelt!
KRAM

Svar: Åh tack snälla du!Jag önskar att jag kunde, men jag har tyvärr ingen tid över till det... Jag hoppas att du hittar någon annan som kan fixa det åt dig! :)
Esmeralda Edenberg

2013-10-01 @ 12:07:14
URL: http://emelieebergstrom.blogg.se/
aina [fotoblogg]

Måste testa det! :D

2013-10-01 @ 12:08:24
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Izabella Nau

den är jätte bra och den luktar bra :)

2013-10-01 @ 12:40:16
URL: http://simpleouut.blogg.se
lisawho

Har den där också! Asså smaken e ju underbar!!

2013-10-01 @ 14:21:26
URL: http://lisawho.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback