Istället för papper och penna

2013-09-12 | 14:56:26

Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Imorse fick alla i våran klass varsin dator som vi ska använda på våra lektioner framöver.
Det är ju väldigt många skolor som ger ut datorer till eleverna nuförtiden och våran skola är alltså inget undantag. Ska jag vara ärlig så skulle jag kunna klara mig utan dator och bara köra på det gamla vanliga knepet med papper och penna, men vem tackar nej till en gratis dator liksom? :) 

Ifall det är någon som är intresserad så är detta en HP Elitebook med Windows 8. Jag har aldrig använt just Windows 8 förut, så den är superrolig att sitta och leka med nu så här i början, hehe! :3 

Efter vi hade fått våra datorer så satte jag mig på tåget hem. Jag mådde och mår verkligen skit just nu. Jag har gått och blivti sjuk igen, så det är en himla halsont och massor av snuveri och snuvera som hänger i. Åkte alltså hem för att vila upp mig. Vill verkligen inte vara sjuk till imorn och helgen, för då blir det roligheter med klassen hemma hos Evelina. Får helt enkelt knarka massa Strepsils, dränka mig i honungsvatten och käka en och annan nybakad bulle... :)

Ha det fint så hörs vi!
Morsning!
matilda

har själv också en dator med W8 och trivs väldigt bra med den! Uppskattade förr grafiken på apples datorer men nu har jag börjat inse charmen med W8ans grafik också ;)

2013-09-12 @ 20:01:47
URL: http://matildasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback