Dom två senaste dagarna i mobilbilder

2013-10-31 | 19:19:24
Samsung Galaxy S3

Hej på er!
Bilderna ovanför kommer från min mobil och är fotade under dom två senaste dagarna. Eller dom flesta är faktiskt från idag om jag ska vara ärlig.

Igår var jag i alla fall med Jonatan och Christian och vi kollade på bio på kvällen. Vi såg den nya Thorfilmen och den var så snuskigt bra! Se den nu om ni inte redan har gjort det!

Idag tog jag tåget mot Norrköping och sedan bussen vidare ut mot Kolmården. Där var det halloweenfirande så jag och några från klassen passade på att åka dit. Det var precis lika mysigt som vanligt, om inte mysigare med alla pumpor och ursköna spöken och allt vad det var! Djurparken fick ju dessutom en liten noshörningsbebis här om veckan. Alltså hur söt är hon inte?!

Nu ska jag ner och slänga i mig lite ugnspankaka innan jag drar vidare till Linnea för en liten filmkväll tillsammans med henne, Geena och Maja. Fint som snus! :)

Vi hörs hörni! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback