Veckans bild - Vecka 9

2013-03-03 | 19:05:21

Det här med Veckans bild har blivit lite krångligt i och med att jag har missat en vecka och ligger lite efter med månadens bild och så vidare, men jag ska försöka ta igen det så gått det går, haha! :) Bilden från vecka 8 får alltså inget eget inlägg, utan den får ni se sen när ni ska få rösta på månadens bild för februari. Alltså så kommer det komma upp ett Månadens bild-inlägg ikväll eller i morgon. Hänger ni med hur jag menar, haha? :3

I vilket fall som helst så har jag valt ut den här ↑ bilden som Veckans bild för vecka 9. Jag har varit riktigt dålig på att fota dom senaste veckorna och har därmed inte så många bilder att välja mellan. Men det här är en av dom få som jag har lyckats knäppa och det är som sagt den som är min favorit ifrån veckan. :)

Vill ni veta mer om vad det här "projektet" går ut på så klicka här. Vill ni se bilder från dom förra veckorna så kan ni kika in här. :)
Vendela Nilsson

fin bild! Hur e det? :)

2013-03-04 @ 12:08:09
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback