Veckans bild - Vecka 10

2013-03-12 | 21:53:13

Några dagar i efterskott har vi här Veckans bild för förra veckan, alltså vecka 10. Jag fotade faktiskt inte så jättemycket under förra veckan. Det är så svårt att hinna med någonting som liknar en "seriösare" fotografering med allt som händer i skolan och så vidare, så det har mest blivit några spontana självporträtt och vardagsbilder. Bilden ovanför är ju inte sådär jättespeciellt i sig, men jag valde den ändå för att jag tycker att den fick som någon slags sommarkänsla över sig på något sätt. Vet inte riktigt varför, men på något vis så tycker jag om den lite grann. :) 

Och så måste jag ju bara säga att Månadens bild för februari blev bild nummer 6 i det här inlägget. :)

Ifall ni vill veta mer om vad det här lilla "projektet" går ut på så kan ni klicka här och om ni vill se bilder från tidigare veckor så kika in här. :)
Becka [fotoblogg]

Grym bild. :D

2013-03-13 @ 12:24:35
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback