Sängliggandes

2013-03-23 | 18:13:12
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II | 1/80 sek | F/1.8 | ISO-800 | Stativ | Fjärrutlösare | Photoshop CS6
Ska jag vara ärlig så är nog fötter något av det fulaste någonsin, haha...

Precis som igår så är jag sjuk även idag. Igår kväll hade jag nästan ingen feber alls och det verkade ganska lovande, men imorse vaknade jag upp med en temperatur på 40 grader så där sprack ju det. Har mått så dåligt hela dagen och jag har ont i varenda cell i kroppen, så min lördag har spenderats till största del i sängen med lite serietittande. Jag blir så sjukt rastlös av att vara sjuk och sängliggandes, vet liksom inte riktigt vart jag ska göra av mig själv. 

Snart blir det i alla fall lite god lördagsmiddag här hemma och efter den så blir det väl soffläge resten av kvällen. 

Vad har ni för er idag? :)
vanessaljungdahl.blogg.se

Håller med om det där om fötter.. äckliga och fula.. tål dom inte haha! Hatar lukten också!! haha
Fast bebis fötter är nog det sötaste som finns!!! hahah ^^

Krya!

2013-03-23 @ 21:51:42
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/
Marre

Fötter är fula!! :D
Krya på dejj :)

2013-03-24 @ 11:09:10
URL: http://marre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback