Femte dagen

2013-03-26 | 10:22:12
Canon EOS 600D | Canon EF-S 18-55 | 1/125 sek | F/5 | ISO-400 | Photoshop CS6

Det var ett tag sen jag orkade göra någon större ansträning när det gäller frukosten, så idag när jag väl känner mig lite piggare så slog jag till på en blåbär- och hallonsmoothie. Jag tror att den blev god, för ska jag vara ärlig så känner jag fortfarande knappt någon smak pågrund av den lilla influensan som fortfarande sitter i. Den var ju kall och uppfriskande i alla fall och flingorna knastrade ju, ehehe... :)

I alla fall så är jag feberfri idag! Åtminstone än så länge, så vi får väl hoppas att det håller i sig hela dagen så jag kan få gå till skolan imorn. Jag får typ ryck av att bara sitta inne och inte orka eller kunna göra någonting. Jag vet knappt vad jag ska göra av mig själv efter att ha suttit inne i cirka 5 dygn. Det märks verkligen att jag måste komma ut och träffa lite folk. Resten av familjen (som också är hemma och är sjuka...) är nog lite trötta på att lyssna på allt mitt babbel vid det här laget. Fast dom borde ju ha vant sig efter 16 år tillsammans med mig, men nu är det värre än vanligt, haha!

Meeeeeen som sagt så hoppas jag att jag blir frisk till imorn i alla fall! :)

Hur ser eran tisdag ut? :)
Becka [fotoblogg]

Åh så väldans gottigt.

2013-03-28 @ 14:02:40
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback