Hejdå Sverige - Hej Island!

2013-07-04 | 12:02:28
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Nu är det bara några få timmar kvar tills jag befinner mig på tåget upp mot Stockholm. Tidigt i morgon bitti kommer vi vara på plats på Arlanda för att ta flyget vidare mot Island. Jag tror nog ingen har missat att jag och pappa ska iväg dit på fotoresa - så mycket som jag har tjatat om det den senaste veckan, haha! 

Det ska bli hur roligt som helst och jag är toktaggad! Det ska bli så himla fett att åka runt på Island och bara fota nonstop. Åh så många bilder jag kommer ha att visa er sen!

Vi kommer hem tidigt på måndag morgon och detta är nog det sista blogginlägget tills dess. Jag kan försöka kika in med någon snabb uppdatering under helgen, men det är ingenting jag kan lova. Jag kommer uppdatera min Instagram (esmeraldaedenberg) när jag får tillgång till internet och så, så håll utkik där om ni är nyfikna. :) Men som sagt så har ni en hel del bilder att vänta när jag kommer hem! :) 

Nu ska vi inhandla det sista som behövs och sedan packa klart allt. Kameran, alla objektiven, minneskorten, batterierna och all annan kamerautrustning är packad och klar, så nu är vi fit for fight! 

Ni får ha det så sjukt bra så länge så hörs vi när vi hörs!
Hejsvejs! :)
ellenfelixson

låter ju inte helt fel, hoppas ni får det toppen!!:)

2013-07-04 @ 12:44:15
URL: http://ellenfelixson.blogg.se
Sara

Oj, Jag ska åka till Island på aug också! :-D

2013-07-04 @ 14:50:52
Choi

Hoppas du har det bra :)

2013-07-04 @ 20:38:39
URL: http://photosbychoi.webblogg.se
Melinda Johansson

vad kul att åka på fotoresa! det vill jag också göra någon gång!

2013-07-05 @ 14:47:33
URL: http://melindajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback