Dagen efter födelsedagen

2013-01-18 | 20:08:46

Först och främst måste jag bara få tacka så sjukt himla mycket för alla grattis-kommentarer jag fick igår! Ni anar inte hur glad jag blir! Tusen tack fina ni, ni är verkligen bäst! ♥

Min födelsedag igår kunde inte ha blivit mycket bättre! Som jag nämnde lite snabbt i gårdagens inlägg så började dagen med att familjen kom in och sjöng och bjöd på störtfina presenter! Skoldagen var riktigt lång, men alla i klassen var alldeles hypade, speedade, flummiga och jag vet inte vad, så skoldagen var riktigt rolig ändå! Jag måste nog ha den bästa klassen någonsin... :3

Senare på kvällen så kom det över några superfina vänner ↑ för att vara med och fira min 16-årsdag! Dom sov även över här (eftersom att vi var lediga från skolan idag) och kvällen och natten blev verkligen hur super som helst! Jag hade det superbra och det tror jag att alla andra också hade! :

Jag lyckades dessutom göra någonting som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra... Ni kanske kan klura ut det ifall ni kollar på bilderna ovanför, men jag kommer inte att berätta mer om det förän i ett annat inlägg, hihi! :3

Så ja, min 16-årsdag var verkligen hur bra som helst! Jag kunde inte ha haft det bättre! :) Tack till alla er som gjorde den så himla grym! ♥

Jag tänkte visa vad jag fick i present, men det tar jag också i ett annat inlägg lite senare! :)

Ha det bäst så länge, så hörs vi snart! :)
Alma

Haha det första jag tänkte när jag såg bilden var: "Men hmm... har Esmeralda verkligen så brunt hår? Eller är det hon? Ja... det måste det vara... hmm..."
Hoppas att du lägger ut fler bilder snart, ser finfint ut!
Grattis igen, i efterskott! :)

Svar: Hahaha, fett kul ju! :3 Fler bilder kommer så snart jag redigerat ett par! :)
Och tack ska du ha, igen, hihi! :D
Esmeralda Edenberg

2013-01-18 @ 20:29:54
URL: http://photoab.blogg.se/
Isabelle

Och självklart är alla jätte fina och ser seriösa ut förutom jag på bilden..... Alltid så!! hahah. :)<3:*

Svar: Ah fast jag kan ju inte skryta med att jag är så värst seriös heller, hihi! :3 Men du förgyller bilderna, så är det bara! :* <3
Esmeralda Edenberg

2013-01-18 @ 20:33:32
URL: http://isaabellecambra.blogg.se
Matilda

Ja det var verkligen superkul! Hihi :* <3

2013-01-18 @ 20:49:12
URL: http://hultmatildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback