Veckans bild - Vecka 7

2013-02-19 | 19:58:29

Här kommer ett lite försenat bidrag till Veckans bild

Från den 7:e veckan det här året så har jag faktiskt fått med mig en hel del bilder som jag tycker skulle kunna passa som veckans bästa. Jag valde tillslut en bild som jag fotade en sen fredagskväll när jag inte hade någonting annat för mig. Jag tycker att bilden blev ganska cool med alla former och mönster. Allt från vattenbubblor till oljedrag till virvlar av karamellfärg. Det blev en ganska härlig blandning helt enkelt. :)

Vill ni veta mer om mitt Veckans bild-projekt så kan ni klicka här och ifall ni vill se fler bilder från projektet så kan ni kika in här. :)
Nikki's fotoblogg

Bra val,lätt coolast!

2013-02-20 @ 10:18:27
URL: http://www.girlcanon.blogg.se
Anna T - Nörd & Filmskapare

Jättefin ^^

2013-02-20 @ 22:09:41
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback