Julbak

2013-12-14 | 21:37:27
Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har det bakats förfullt idag!
Julbakslistan som sitter på kylskåpet bockas sakta men säkert av och snart är allt färdigbakat inför jul. Tänk, bara 10 dagar kvar... Idag har vi knåpat ihop en hel del knäck, chocolate chip cookies, Bountybollar och kokostoppar. Jag kan tala om att jag fortfarande är proppmätt efter allt provsmakande, även fast det var någon timme eller två sen vi blev klara. Gott blev det i alla fall, det är en sak som är säker. :)

Annars då? 
Jo imorse vaknade jag upp bredvis min fina pojke. Finns nog inget bättre sätt att vakna upp på om jag ska vara ärlig. Vi år pizzarester från kvällen/natten innan till frukost och framemot eftermiddagen rullade jag hemmåt och placerade mig alltså i köket. Har förutom det även hunnit kolla på en Harry Potter-rulle som gick på tv förut. Ska nog snart ta kväll då jag känner att jag är hur trött som helst. 

Ha det fint sålänge så hörs vi! :)
 
johanna

härligt med julbak! :)och gott framför allt!

2013-12-14 @ 21:54:00
URL: http://tigermysig.blogg.se
Jasmine Lundvall

Åååh älskar knäck!!

2013-12-15 @ 13:27:25
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback